Design by: Josefin

now you know

Nu var det slut på ledigheten. Nu blir det jobb fredag, lördag, söndag och måndag. Det är väl typ det här som kallas att vara vuxen. Just för tillfället ringer det dessutom typ 30 signaler på vår hemtelefon från ett 08-nummer. Det innebär att det är någon jädra försäljare, och dom är min familj så sjukt trött på, så vi svarar (oftast) inte i telefon när det är riknummer 08 eller hemligt nummer som ringer. Haha. Det är ju hemskt. Det kan ju vara någon annan som vill något viktigt. Vi borde gå med i NIX. Vet inte ens om det heter NIX eller om man säger att man går med. Poängen med det hela är ju iallafall att såna där försäljare slutar ringa, vilket låter som ett utmärkt alternativ för min familj.

Igår började jag och Marcus titta på en ny resa. Dessutom har jag blivit ganska sugen på att flytta hemifrån, när man typ läser om det i varenda blogg som poppar upp. Men ja, jag ska vänta lite till.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha vi brukar inte heller svara när det ringer konstiga nummer som vi inte känner igen. :)

2008-09-20 @ 15:23:23
URL: http://sarakja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback