Design by: Josefin

we can't come closer than this

Det är ju inte direkt hälsosamt att vara ensam hemma på dagarna. För hur nyttig är man på en skala? Det finns ju inte speciellt varierad kost i kylskåp, frys och skafferier. Den här veckan har jag ätit nudlar, kebabpizza från frysen, spagetti och köttbullar och färdiggrillade revbensspjäll. Det är ju inget som Anna Skipper skulle rekomendera för en stadig lunch precis. Och eftersom det här nu är mitt nya liv: jobba lite då och då och sen vara ensam hemma så måste jag börja röra på mig. Tur att det innebär en del motion att cykla till och från jobbet varje gång. För någon egen bil har jag ju inte. Och ärligt, det är faktiskt ganska långt till Kvantum från Luvsjön.

Idag är jag helt ledig, vilket faktiskt är ganska skönt. Nu ska jag plocka undan efter mig i köket och sen titta på någon film medan jag väntar på Marcus. Jag längtar faktiskt efter honom nu. Det är bäst att jag tar en bra film så att tiden går fort. Ska dessutom äta lite glass. Jag är inget stort fan av glass, men jag köpte en sort igår som jag inte har smakat förut. Det är någon viol-glass som jättemånga köper, och nu har jag varit sugen på den ända sen jag sålde min första. Såå, nu blir det städa sen soffan!


Kommentarer
Postat av: Emelie Lindman

Du har nog sålt den till mig och Danne ett par gånger, helt galet god! :)

2008-09-18 @ 20:38:50
URL: http://apollonia.blogg.se/
Postat av: Emelie Lindman

Du har nog sålt den till mig och Danne ett par gånger, helt galet god! :)

2008-09-18 @ 20:39:09
URL: http://apollonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback