Design by: Josefin

what if

Idag fick jag reda på att jag tydligen inte ska lära mig hur det går till i spelbutiken. Och det gör faktiskt ingenting. För det första trivs jag fint med att sitta i kassan och för det andra är jag inte ett dugg ledsen över att jag slipper gå upp 06.00 eller dylikt för att pallra mig iväg till jobbet. Med andra ord; ingen skada skedd över huvud taget.

Efter jobb på Specce under dagen var jag på ett så himla bra humör att jag och Marcus gjorde en liten utflykt till Norrköping. Jag köpte två t-shirts och ett par leggings. Jag hatar verkligen folk som skriver leggins. Jag blir så himla förbannad och astrött. Blir faktiskt trött på det mesta som gäller felskrivningar av alla dess slag. Felstavningar, syftesfel, särskrivningar, you name it. Marcus särskriver. Det gör mig galen. Jag säger inte att jag själv är kingen på att skriva, men jag anser faktiskt att jag kan leka med orden ganska bra utan att trolla bort mig.
Dessutom var vi på Media Markt och köpte födelsedagspresent till min lillebror som fyller år på måndag. 14 år, herregud säger jag bara. Väl där fick vi omkring och tittade på vitvaror, tv och annat smaskigt man behöver ha när man flyttar hemifrån. Jag är sjukt sugen. Dock är det ju väldigt bekvämt att bo hemma, så det får väl vänta ett tag till.


Förresten så ringde Åsa mig imorse. Au pair-snacket kom upp igen. Jag kan ju inte föneka att jag är sugen. Jag har lovat att titta runt lite och så skulle vi höras imorgon igen.

Vad ska det bli av det här livet egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback