Design by: Josefin

who do you think you're fooling?

Jag som såg fram emot en helt ledig dag. Det blev dock inte så. Jag fick lov att hjälpa Kajsa och alltså jobba åt henne ikväll 18-22. Det är väl bara att tänka på pengarna, tacka och ta emot.

Om typ en timme kommer mormor. Då blir det tårta och annat smaskens. Erik har bara fått en present idag. Den från Marcus och mig. Det var ett dataspel som heter Asterix at the Olympic Games. Han hade önskat sig det, så han blev glad.
Om två veckor fyller Malin. Har ingen bra idé till vad hon ska få faktiskt. Det får väl lösa sig.

Imorgon är jag iallafall helt ledig. Undrar vad jag ska hitta på då.. Hmm. Det återstår att se.

Kommentarer
Postat av: Emelie Lindman

Tycker jag låter alldeles utmärkt! Behöver ju lite kompisar i stan då ju. :) Känner bara dig, Sara A och Josefine (jobbarkompis) så det är ju inte mycket att skryta med. :) puss!

2008-09-15 @ 11:59:43
URL: http://apollonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Spara uppgifter

Din mailadress:

Din blogg:

Din kommentar:

Trackback